недеља, 14 априла

Направите план за балансирану исхрану

Идеја балансиране исхране уопште није баук. Чак супротно – веома је јасна и једноставна, а уједно је најбоља опција за здравље сваког од нас.

AdvertisementДа бисте олакшали себи и успели да једете умерено, направите добро разрађен план балансираних оброка и држите се њега.

Водите рачуна о себи и свом здрављу

Водите рачуна о себи и свом здрављу

 

Разноврсна исхрана је увек добар савет

Да бисте се придржавали овакве исхране, направите план на недељном нивоу. Запишите које намирнице ћете комбиновати који дан, и будите мирни. Запамтите: поврће не искључује воће, а протеини не искључују угљене хидрате. Једите све и не обазирите се на популарне дијете које потпуно избацују неку групу намирница, јер људски организам правилно функционише само ако добија од свега довољно.

Обратите пажњу и на количину!

Наравно да треба све да једете, али не све – одједном, већ умерено конзумирајте различите намирнице. У свој недељни план за разноврсну исхрану, додајте одмах и количину, како се не бисте преједали. На пример, општа препорука за здраве женске особе је да уносе 2.200 калорија дневно, што значи да треба мудро распоредити њихов број током сваког оброка.

Физичка активност је неизоставна

Немојте је заборавити када будете правили свој недељни план са балансираним оброцима, јер је активност важна колико и исхрана. Оставите у свом календару времена за три тренинга недељно, уз повремене шетње. Можете за почетак издвојити пола сата за сваки тренинг, а касније повећавајте то време. Ваше тело ће вам бити захвално.

Ако ипак прекршите план…

Не одустајте. Наравно да постоји могућност да у гостима поједете који залогај више или да сипате репете, али тим потезом не пада све у воду. Вратите се већ сутрадан на прави пут и биће све у реду. Понекад се једноставно догоди да бисмо радо појели нешто слатко, али смо на граници са бројем калорија – тада је добра опција коришћење нискокалоријских заслађивача.

Свакако, најбоље је када се држите раније припремљеног плана умерене исхране. Водите рачуна о себи и свом здрављу, јер се оно првенствено базира на исхрани и физичкој активности. Посветите се себи и јачајте свој имунитет.

Podeli

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.