Дирекција за јавни превоз Града Ниша континуирано ради на модернизацији јавног градског превоза. Поред стављања у функцију нископодних и климатизованих возила уведене су још значајне новине у погледу начина плаћања у јавном градском и приградском превозу. Прва новина била је активирање апликације за мобилне телефоне преко које грађани могу да се информишу о времену доласка аутобуса за жељени правац у реалном времену на стајалиштима, након чега је у оквиру поменуте апликације Дирекција за јавни превоз Града Ниша у сарадњи са партнерима, од којих истичемо компанију Мастерцард наставила са унапређењима апликације и корисничког искуства – увођењем безготовинског начина плаћања возне карте, употребом електронског новчаника и мобилног телефона.
Увођење електронске наплате карата у систем јавног превоза има за циљ модернизацију јавног превоза, али и његово поједностављивање и повећање ефикасности како за становнике, тако и за туристе којих је све више.
“Од данас Дирекција за јавни превоз својим корисницима ставља на располагање нову могућност за куповину путничких карата. Ради се о апликацији за онлине плаћање путем платних картица, посредством мобилног телефона. Потребно је да корисник преузме и инсталира апликацију NICARD на свом мобилном телефону, да креира налог и са своје платне картице изврши пребацивање средстава која ће служити за куповину карата. Посебна погодност у промотивном периоду односи се плаћања путем MASTARCARD платних картица, у коме ће корисници за сваку допуну свог налога путем MASTARCARD картице, од 200 или више динара, као бонус добити још 200 динара. На овај начин желимо да нашим корисницима понудимо нови вид плаћања превоза, чиме се повећава ниво квалитета услуге према корисницима, а реализација путовања чини једноставнијом”, рекао је директор Дирекције за јавни градски превоз Милан Милић
„Компанија MASTARCARD деценијама развија и имплементира иновативна решења која подржавају градску мобилност и побољшавају искуство корисника у транзиту. Ниш је трец́и град у Србији где смо кроз јавно приватно партнерство омогуц́или безготовински начин плац́ања карата у јавном градском превозу. Зато верујем да смо и овог пута, у сарадњи са Дирекцијиом за јавни градски превоз помогли грађанима Ниша и њиховим транзитним оператерима да превазиђу свакодневне изазове са којима се суочавају, а прије свега помогли им да унапреде ефикасност, повећају ниво сигурности и једноставности плаћања, поштују мере заштите јавног здравља и безбедности, и дугороцно добију боље корисничко искуство путовања јавним градским превозом“, рекла је Јелена Ристиц́, директорка за тржишта Србије, Црну Горе и Босне и Херцеговине у компанији MASTARCARD.
Јавни превоз је свакако један од најважнијих сегмената сваке урбане средине, те је од суштинске важности унапредити га и убрзати, а повезане новчане токове учинити што транспарентнијим. За грађане Ниша је веома важна и едукација о безготовинском начину плац́ања, а који подразумева лакоц́у, сигурност, па и уштеду, због чега ће Дирекција за јавни превоз града Ниша додатно радити на промоцији и едукацији грађана о предностима овог вида плаћања.
Извор Градски Портал 018